Preču pasūtīšana.
Ja esat atradis Jūs interesējošo preci un pie tās ir uzraksts "Grozā", tas nozīmē,ka prece ir noliktavā. Šajā gadījumā pasūtījuma forma nav obligāti jāaizpilda- vienkārši nāciet uz veikalu un iegādājieties preci (lai gan nenāktu par skādi uzzvanīt-t.67410290, 22103126, un painteresēties).
- Atrodiet Jūs interesējošo preci un nospiediet pogu"Grozs". Prece tiks pievienota Jūsu pasūtījumu grozam.
- Tādā pašā veidā grozam var pievienot arī citas preces,kas ir noliktavā.
- Preces, kuras nav noliktavā,grozā ielikt nevar (zvaniet uz norādītajiem telefonu numuriem vai rakstiet Skype (tikai rakstīt), vai uz e-pastu deltamobile@apollo.lv).
- Pārejiet uz grozu.
- Pārbaudiet preču sarakstu un daudzumu.
- Nospiediet pogu"Noformēt pasūtījumu".
- Aizpildiet vajadzīgos informācijas lauciņus.
- Nosūtiet pasūtījumu mums.
- Ja viss būs pareizi izdarīts, saņemsiet automātisku sistēmas paziņojumu e-pastā ,par to,ka pasūtījums pieņemts.
- Neskaidrību gadījumā-zvaniet uz norādītajiem telefonu numuriem vai izmantojiet Skype . Telefonu numuri, Skype adrese un e-pasta adrese norādīta sadaļā- kontaktinformācija.
Kas ir pasūtījuma statusi?
Pasūtījuma statuss norāda, kādā apstrādes stadijā ir pasūtījums.
Statusi :
- gatavs - varat ierasties mūsu veikalā pēc pasūtītās preces,
- tiek apstrādāts - Jums nosūtīts rēķins uz e-pastu un tiek gaidīts naudas pārskaitījums,
- nosūtīts - prece jau nodota kurjerdienestam piegādei,
- atcelts - pasūtījums atcelts, jo prece vairs nebūs pieejama, vai arī Jūs neesat izņēmis preci nedēļas laikā pēc statusa "Gatavs". Pasūtījumu statusu reģistrētie lietotāji var apskatīt galvenās lapas sadaļā
- Uzmanību ! Līdzko pasūtījums statuss izmainīsies uz "Gatavs", Jūs saņemsiet e-pastā (kā arī mobilajā telefonā-ja būsiet aktivizējuši iespēju saņemt īsziņu no operatora mājaslapas) ziņu par to.
- Pasūtījumus var izņemt : Jēzusbaznīcas 7a (karte un fotogrāfijas var apskatīt sadaļā -Kontaktinformācija).
- Mēs saglabājam rezervāciju ne ilgāk kā 5 dienas. Pēc tam pasūtījums tiek atcelts !!!!