Meklēšana Katalogs
Partneri |
Atteikšanās no līguma Pircējs (tikai fiziska persona), ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no Preces, nenorādot iemeslus, ja tā netika lietota, sabojāta vai tās izskats nav mainījies (preces vai iepakojuma tika veiktas tikai tādas izmaiņas, kas bija nepieciešamas, lai apskatītu saņemto preci). Pircējam jāatgriež prece oriģinālā iepakojumā, ka arī jāatgriež visas Preces komplektējošās daļas. Preces atgriešanas izdevumi ir jāsedz Pircējam. Preces jāatdod uz biroja adresi (Jēzusbaznīcas 7a, Rīga) vai uz OMNIVA (Autoosta pakomats, tālr. 22103126). Saņemot atgriezto preci un novērtējot tās kvalitāti, Pārdevējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preces atgriešanas atmaksā Pircējam naudu par Preci un tās piegādes izdevumus. Nauda tiek atgriezta 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas un pārbaudes Prece ir jāatgriež oriģinālajā iepakojumā un pilnā komplektā. Ja Prece nav nokomplektēta, Pārdevējs nepieņem atgriežamās Preces. Pircējs nevar izmantot tiesības atgriezt interneta veikalā pirktās Preces, ja:
Tiesības, kas paredz 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no distances līguma, uz juridiskām personām neattiecas ! Garantijas atgriešana Preču fotogrāfijas ir paredzētas tikai ilustratīviem nolūkiem. Norādītās fotogrāfijas nevar tikt izmantotas kā pretenziju pamats. Ja piegādāta neatbilstošas kvalitātes Preces, Preces vispirms tiek nogādātas Pārdevēja garantijas apkalpošanas centrs (Jēzusbaznīcas 7a, Rīga) vai uz OMNIVA (Autoosta pakomats, tālr. 22103126). Garantijas apkalpošanas ilgums ir no 7 līdz 30 (septiņām līdz trīsdesmit) kalendārajām dienām. Preces ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tādā gadījumā, ja nav pārkāpti Preces ekspluatācijas noteikumi un preces tiek atgrieztas bez mehāniskiem bojājumiem, kas saņemti ekspluatācijas laikā. Strīdi par preču kvalitāti, atgriešanas un citiem pirkšanas-pārdošanas nosacījumiem risināmi Preču pirkšanas-pārdošanas noteikumu noteiktajā kārtībā un pamatojoties uz Latvijas Republikas tiesību aktiem. Strīdi starp Pircēju un Pārdevēju risināmi savstarpēju sarunu ceļā. Ja Pārdevējs atsakās apmierināt Pircēja sūdzību vai Pircējs nepiekrīt Pārdevēja piedāvātajiem risinājumiem un nosaka, ka tā tiesības vai intereses tika pārkāptas, Pircējs var iesniegt sūdzību Patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas komisijā , kas risina patērētāju strīdus Dokumenti: Atteikšanās no līguma - DOC Garantijas atgriešana - DOC |
Valūta:
Kontakti On-Line Kontaktinformācija e-mail: 
DELTAMOBILE (      ) tel:  22103126 ( Bite)     29283737 (+ WhatsApp) Piegāde
Darba laiks
Pārtraukums : 12.30-13.30 |
"GROTTO" SIA
LV40003490601
A/S "Swedbank"
LV53HABA0551007195881
Elijas 21
Rīga, LV-1050